تکست میکر


اولین و تنها مرجع تکست و بیت فارسی

کسب درآمد از طریق پخش موزیک


کسب درآمد از طریق پخش موزیک

اگر اینجا هستید حتما یا علاقه مند به دادن ترک موزیک هستید یا ترک هایی از قبل داده اید یا آهنگ تنظیم می‌کنید و یا تکست آهنگ می‌نویسید. شما ممکن است بارها به دنبال کسب درآمد از این حرفه بوده اید یا میخواستید از کارتان حمایت شود یا مثلا آن را از رسانه ای در گوگل پخش کنید. ما در این مطلب می خواهیم این رویای شما را به واقعیت تبدیل کنیم!

 

کسب درآمد از سایت تکست میکر

اگر یک آرتیست هستید و ترک داده اید یا می توانید ترک جدیدی منتشر کنید یا تنظیم کننده یا ترانه سرا هستید با خواندن این مطلب و عمل به دستورالعملی که توضیح می‌دهیم می‌توانید با پرداخت مبلغی ناچیز هم ترک یا اثر خود را در گوگل ببینید و هم از طریق ترک خود کسب درآمد کنید. اما چگونه؟

این یک طرح فوق العاده است که شاید به ذهن کمترکسی برسد که بدون داشتن بودجه بخصوصی و صرفا با داشتن استعداد در زمینه موسیقی بتوان کسب درآمد کرد.

برنامه به این صورت است که هر کاربری که وارد سایت تکست میکر شده از طریق لینکی که قرار می‌دهیم با ادمین ارتباط برقرار کرده و ترک یا بیت خام یا ترانه ای که نوشته برای ادمین می‌فرستد. اگر اثر مورد تایید ادمین بود با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان از سایر آثار قرار گرفته در سایت حمایت می‌کنید تا اثرتان در سایت قرار بگیرد. به همین ترتیب افراد جدیدی که پس از شما قصد پخش آثارشان را دارند ممکن است از شما حمایت کنند و مسلم است هرچه اثر قوی تری ارائه داده باشید ممکن است بارها و بارها مورد حمایت قرار بگیرید و پس از مدتی یک راه درآمد برایتان به وجود آمده باشد!

دستورالعمل پخش اثر در تکست میکر و کسب درآمد

  • از طریق لینک تلگرام MARKETAD اثرتان را برای ادمین بفرستید.
  • اگر اثرتان تایید شد از طریق درگاه آنلاین ZARINP.AL/@SEQEHR به ازای پخش هر یک اثرمبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت کرده و فیش را به ادمین ارائه می‌دهید. در قسمت توضیحات قید می‌کنید که از کدام اثر حمایت کرده اید.
  • به همین سادگی اثر شما در صفحه آثار کاربران قرار می‌گیرد.و ممکن است به زودی کسب درآمد کنید !

نکات پخش آهنگ از سایت تکست میکر

  • به ازای هر یک اثری که حمایت می‌کنید(۵۰ هزار تومان) میتوانید یک اثر را از سایت منتشر کنید. بنابراین برای انتشار آثار بیشتر باید از آثار بیشتری حمایت انجام دهید. مثلا برای پخش دو اثر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان یعنی حمایت از دو اثر لازم است.
  • با توجه به حمایتی که از شما شده درصدی به عنوان حق پخش از مبلغ دریافتی شما کسر می‌گردد.
  • برای این که اثر شما در لیست در الویت های بالا قرار بگیرد و بهتر قابل مشاهده باشد می بایست پس از مدتی مجددا پرداخت انجام دهید و از آرتیست ها حمایت کنید.

برای برقراری ارتباط با ادمین از طریق تلگرام کلیک کنید

برای دسترسی به درگاه آنلاین کلیک کنید.

برای دیدن صفحه آثار کاربران کلیک کنید.

تکست میکر

تکست میکر فعالیت خود را از سال 1393 آغاز نموده و در حوزه آهنگسازی و ترانه سرایی در تمامی سبک ها فعالیت میکند

ربات بازی مافیا

فقط و فقط جهت پخش سراسری موزیک خود در سایت ها و کانال های معتبر تماس بگیرید


Using WordPress With Honor
Design : Sina.Sattari
تبلیغات برای دسترسی به بیت مناسب تکست ها و همچنین مطالب خاص وارد کانال تلگرام شوید